maandag 29 november 2010

Review: Catrice: Absolute Eye Colour in 010 Mars Attacks

Een paar weken geleden kocht ik een paar producten van de vernieuwde Catrice make-up lijn.
Ik was er erg nieuwschierig naar en kon deze niet laten liggen (al had ik natuurlijk het liefst alle nieuwe producten gekocht...ahum).
Het werd iniedergeval tijd dat ik de swatches e.d. ook met jullie ging delen!

Laat ik maar beginnen met: Catrice Absolute Eye Colour in 010 Mars Attacks


Deze oogschaduw duo bevat een erg shimmery donkergroen en een erg lichte, matte groen die bijna een mintgroen is, maar dan wel zonder blauwe ondertoon (een beetje de oogschaduw versie van het Catrice nagellakje Sold Out Forever).



De verpakking is erg mooi en zeker een verbetering als je de oude verpakkingen bekijkt.
Het doosje is erg stevig en makkelijk te openen (dit in tegenstelling tot de oogschaduws van MNY waarbij de doosjes kapot gaan als je ze laat vallen en ze ook moeilijk te openen zijn).
In elk doosje zit 3g gram oogschaduw en de prijs ligt rond de €3 (ik weet niet meer de precieze prijs en ik kan het bonnetje niet meer vinden, sorry!).

Wanneer je de swatches bekijkt, zie je dat de donkergroen bijna een zwart-groenige kleur is:


Het is veel donkerder dan ik had verwacht, maar hoe dan ook prachtig!
Links zie je de donkergroen licht aangebracht, in het midden de donkergroen normaal aangebracht, en aan de rechterkant de lichtgroen normaal aangebracht.

De donkergroen is erg donker en behoorlijk gepigmenteerd.
De lichte groen is niet zo erg gepigmenteerd, maar dat is misschien anders als je m draagt over een oogschaduwbasis.

De oogschaduws zijn zacht en niet te kruimelig (al is de lichte kleur kruimeliger).
De kleuren zijn mooi, erg gepigmenteerd (de donkere iniedergeval wel) en makkelijk om te blenden.

Ik zou de donkergroen een 9 geven en de lichte groen een 6, omdat die niet zo goed is.

Ik zou deze oogschaduw duo zeker aanraden omdat de donkere kleur zo mooi is.
Ook vind ik de naam heel tof!
Mars Attacks is namelijk de naam van een Tim Burton film over aliens, en het is best wel grappig :D!

Houd mn blog in de gaten voor meer reviews en swatches!

Liefs Freya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten