maandag 29 november 2010

Review: The Color Workshop: Lip Gloss



Vandaag zal ik 2 lip glosjes van The Color Workshop reviewen die ik een paar weken geleden gekocht heb.
De prijzen van de producten zijn laag, maar de kwaliteit is ook niet zo fantastisch.

Ik kocht een setje van 2 lip glosjes voor een paar euro (waarschijnlijk heb ik er niet meer dan €2,- voor betaald).
Elk hulsje lipgloss bevat 3,3 ml gloss en dat is niet erg veel.
Wat ik ook jammer vind, is dat er geen naam of nummer op de gloss vermeld staat, zodat je niet weet welke kleur het is :S.

Hoe dan ook, in het setje wat ik kocht zat een doorzichtige lipgloss en een perzikkleurige lipgloss met shimmer :D.


De doorzichtige ziet er mooi shiny uit op mn lippen:


Het plakt gelukkig niet (al verwachtte ik dat wel) en het blijft best lang zitten voor een goedkope gloss, langer dan ik had verwacht.
Ik denk dat deze leuk is om te dragen over een lip stick.

Ik vind de perzikkleurige shimmer lip gloss een heel stuk mooier!
Het bevat niet zo veel pigment als ik had gehoopt (zeg maar gerust weinig), maar het geeft mn lippen wel een beetje een kleurtje en een mooie shimmer :D.


(Sorry voor de vage foto, maar deze laat de kleur goed zien en op deze foto zie je ook duidelijk de shimmer!).

Zoals je ziet is de gloss niet erg gepigmenteerd en is de shimmer niet té opvallend, dus deze lip gloss is erg handig om naar werk of school te dragen of wanneer je niet veel make-up wil of mag dragen.

De lip glossjes ruiken zoet en fruitig (vind ik persoonlijk yummy :) ) en ze zijn niet kleverig.
Tijdens het opbrengen dacht ik even dat de gloss kleverig was, maar toen het er op zat voelde ik helemaal geen kleverigheid meer :D.
Ze blijven ook langer zitten dan ik verwacht had.

Voordelen:
*goedkoop
*ruikt lekker zoet en fruitig
*niet kleverige substantie
*blijft lang genoeg zitten (voor een goedkope gloss)
*lekker subtiele kleurtjes en shimmer

Nadelen:
*het is wel goedkoop, maar de glosjes zijn wel erg aan de kleine kant!
*er staan geen namen of nummers op om de kleur aan te geven :(
*de hulsjes zijn een beetje lastig om te openen (je moet echt even stevig draaien)
*ze bevatten niet veel pigment, dus als je een gepigmenteerde gloss zoekt, is deze niet voor jou

Conslusie: Goedkope lip gloss met een lekker geurtje dat er best ok uit ziet. Ze zijn niet kleverig en blijven wel een tijdje zitten, maar ze zijn behoorlijk aan de kleine kant en hebben geen namen of nummers om te kleuren aan te geven en bevatten weinig pigment.
Deze glosjes zijn waarschijnlijk niet geschikt voor de meeste mensen, maar wel voor diegene die er niet van houden om make-up te dragen en/of graag subtiele make-up dragen, en ook om aan kinderen/tieners te geven als hun eerste lip glosjes :D.

Eindcijfer: Ik geef dit product en 6, omdat het niet slecht is, maar ook niet goed!

Zou ik dit product weer kopen: nee.

Heb jij al iets geprobeerd van The Color Workshop?

Liefs Freya


Geen opmerkingen:

Een reactie posten