maandag 24 januari 2011

Essence I Love Berlin & Catrice Urban Baroque Haul



Vorige week en de week daarvoor ging ik even langs de Kruidvat en Trekpleister om wat items te scoren van de I Love Berlin LE lijn van Essence en de Urban Baroque LE lijn van Catrice.
Dit is wat ik mee naar huis nam.

Essence - I Love Berlin:



Het palletje in 01 Style Victim



Één van de lakjes in 02 I'm A Berliner



Catrice - Urban Baroque:



De Illuminating Powder in C01 Masquerade Ball



Één van de lakjes in C04 Biscuits & Cupcakes



En als laatste, twee van de lip sticks, in de kleuren C02 Elisabeth en C03 Victoria




Ik vind de verpakkingen van beide LE lijnen erg mooi.
De Urban Baroque lijn heeft klassieke, vrouwelijke verpakkingen met zwart en roze en de I Love Berlin lijn heeft trendy felle kleurtjes.

Het palletje heb ik al even geswatched (foto's post ik een andere keer) en al gebruikt voor een oog look.
Sommige kleuren zijn goed gepigmenteerd (zoals de rode kleur) en andere kleuren zijn licht, niet goed gepigmenteerd en erg poederig.

Het groene lakje zit al meer dan een week op m'n teen nagels en is nog steeds niet gechipt.
I'm A Berliner is heerlijk fel groen (nog feller dan op de foto) en lakt erg makkelijk omdat de textuur van de lak niet te dik is en de lak goed dekt.
Normaal lak ik altijd 3 laagjes en bij deze waren 2 laagjes ook wel voldoende.

Het roze lakje was wat dikker dan ik van Catrice gewend was en dat was even lastig.
Ook was het een erg sheer lakje.
Toch, tegen mijn verwachting in, lakte Biscuits & Cupcakes erg mooi.
De lak was helemaal even (dus geen bobbels of strepen), er zaten geen bubbeltjes in en ook geen deukjes (ik had wel iets van 4 nagels gedeukt maar dat was makkelijk te herstellen).
Het eindresultaat mocht er zijn en het leek alsof mijn nagels professioneel gedaan waren.

De Illuminating Powder is een fijn product.
Het werkt niet speciaal tegen roodheid ofzo, maar het is wel een hele mooie high-lighter.
Ik breng het met een blush kwast aan op mn jukbeenderen, de brug van mn neus en op mn wenkbrauw bot.
Natuurlijk kan je het op elke plek doen die je een glow wil geven (bijvoorbeeld op je sleutelbeenderen staat ook heel mooi).
De Illuminating Powder geeft een mooie glow, maar niet opvallend shimmery gelukkig.
Als ik dit poeder heb aangebracht zie ik er een stuk gezonder en mooier uit.

De lip sticks zijn echt mijn soort kleurtjes :D.
Het zijn allemaal natuurlijke, 'my lips but better" kleurtjes, waarbij C03 donkerder is dan C02.
Ze zijn redelijk sheer, maar niet zo sheer dat je er geen kleur mee op kunt bouwen.
Bij deze lip sticks zie je velletjes op je lippen extra goed, dus je moet ze wel even scrubben.
Swatches en foto's van de lip sticks op m'n lippen post ik een andere keer.

Wanneer ik weer thuis ben en een beetje hersteld van de griep, dan doe ik even een post met meer foto's van de producten en natuurlijk de swatches :D.

Wat vind jij van deze nieuwe collecties van Essence en Catrice?

Liefs Freya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten