zaterdag 29 januari 2011

NOTD: OPI - Clubbing Til Sunrise



Dit lakje haalde ik een tijdje terug uit de Make-Up Ruildoos van het Nederlandse Lush forum
Ik heb er wat make-upjes uitgehaald en er ook weer een aantal bij in gestopt.
Dit geweldige nagellakje was één van de dingen die ik eruit haalde.



Dit flesje bevat VEEL meer nagellak dan dat ik gewend ben *shock*.
Bijvoorbeeld Essence Colour & G0 lakjes (die kleine flesjes) bevatten 5ml, de gewone Catrice lakjes zijn 10ml en de Limited Edition lakjes van Catrice zijn 8ml.
Dit OPI flesje bevat wel 15ml!!!!!
OPI verkoopt ook mini's, maar ik weet niet hoeveek ml daar in zit.



Aan de onderkant van het flesje, zit een label met de naam van het lakje.
Deze beauty heet "Clubbing Til Sunrise".
Ik dacht eerst dat er Clubbing Till Sunrise stond, en dat had ik ook al in de foto gezet, en moest ik dus even veranderen voordat ik dit postte :P.



Dit is de eerste keer dat ik een OPI lakje probeerde en ik was erg nieuwschierig om uit te vinden of het makkelijk in gebruik is, of de lak de goede dikte heeft, of hij goed dekt, of hij streaky lakt, etc.
Laten we zeggen dat hij aan al mijn verwachtingen voldoet!



Eerst bracht ik een laagje Smoothing Base Coat van Catrice aan.
Daarna schudde ik Clubbing Til Sunrise en rolde het flesje ook even in m'n handen.
Ik kwam er achter dat dit lakje de goede dikte had en makkelijk aan te brengen was.
Ook droogt hij heerlijk snel, zelfs wanneer je 3 laagjes aanbrengt (zoals mij :) ).
Het bracht een heel klein beetje streaky aan, maar dat is altijd zo wanneer je een parelmoer of metallic lakje opdoet, dus ik heb er geen problemen mee.
Zoals je ziet dekt het goed.
Ik heb 3 laagjes aangebracht, maar 2 laagjes zijn waarschijnlijk ook voldoende.



Dan, de kleur.
Ik vind de kleur echt heel erg mooi.
Meestal vind ik oranje lakjes mooi, helemaal als ze niet creamy, maar mooi metallic/parelmoer/shimmer/glitter zijn.
Dit is een goede toevoeging aan mijn stash, aangezien deze donkerder en meer metallic is dan de oranje lakjes die ik al in bezit had.
Omdat het makkelijk aan te brengen is en erg snel droogt, is het ook erg geschikt wanneer je niet veel tijd hebt of geen zin om je nagels te lakken.
Met dit lakje ben je namelijk veel sneller klaar!

I bracht ten slotte nog een laag Ultra Long Lasting Top Coat van Catrice aan, en daarmee kon ik dit lakje wel 3 dagen dragen (waarvan 2 dagen helemaal chip-vrij!).

Er is maar één nadeel aan dit lakje.
Voor het eerst had ik hiermee lucht belletjes in mn nagellak!
Dit had ik nog nooit eerder gehad.
Waarschijnlijk komt dit omdat ik het flesje geschud heb, dus dat doe ik de volgende keer dan niet weer ;P.

Met flash:



Zonder flash:



Conclusie: Fantastisch lakje! Niet te dikke structuur, makkelijk aan te brengen, niet te streaky, droogt erg snel, hele mooie kleur en long-lasting.

Wat vind jij van OPI lakjes?
Ben je fan of juist helemaal niet?
En heb je favorieten?

Liefs Freya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten