vrijdag 4 februari 2011

Regenboog Cupcakes :)

In december heb ik regenboog cupcakes gebakken met m'n vriend.
Ze waren heerlijk, maar zagen er ook erg mooi uit!

Nadat we het beslag gemaakt hadden, lepelden we het in 6 wegwerp bekertjes en voegden we er voedingsmiddelen kleurstof aan toe.



Zoals je ziet, hebben we de volgende kleuren gebruikt:
*oranje
*rood
*roze
*paars
*blauw
*groen

Daarna lepelden we van elke kleur een laagje in de vormpjes.
We hadden gewone cupcake papiertje die we in een muffinpan hadden gezet, en roze siliconen cupcake vormpjes (die kun je afwassen en gewoon weer opnieuw gebruiken :D ).





We hadden niet genoeg van elke kleur, omdat vriendje in het begin een beetje te enthousiast was, maar dat maakte helemaal niet uit, want ze waren nog steeds fantastisch!

Daarna stopten we ze in de oven.

Toen ze eindelijk uit de over mochten, zagen ze er zo uit:









Zoals je ziet zijn de kleurtjes erg fel.
Maar...het word nog mooier!!!







Zijn die kleuren niet geweldig!!?

Nadat ik er een hap uitnam :D :





Zelf het papiertje ziet eruit als een regenboog.



Andere cupcakes:









Ik ben erg tevreden over het resultaat en ga deze zeker vaker maken!
Helaas kan ik het recept hier vandaag niet plaatsen omdat het recept thuis ligt (waar ik op dit moment dus niet ben ;) ).

Bak je wel eens?
En als je bakt, maakt je dan ook felgekleurde dingen of houd je meer van gewoon?

Liefs Freya

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee en hmm wat ziet het er jammie uit ga ik zeker weten ook een keer proberen.

    BeantwoordenVerwijderen