donderdag 10 februari 2011

Nagellak-Ruildoos

Vorige week kreeg ik de Nagellak-Ruildoos thuis (via het Nederlandse Lush Forum).
Het werkt volgens het zelfde principe als de make-up ruildoos.
Je haalt eruit wat je leuk vind en stopt er iets van gelijke waarde weer in terug.

Dit haalde ik eruit:



-Essence lakje van de Surfer Babe collectie
-Mood Polish lakje van Claire's (wil ik al erg lang proberen)
-Lakje van de H&M (bij de H&M in Leeuwarden verkopen ze geen lakjes)
-Essence lakje van de Metallics Collectie (de enige van die collectie die ik nog niet had)
-Zwarte Holo van Golden Rose (ik had nog geen zwarte holo, en deze lijkt mij erg mooi)
-Een paar Essence stampy plaatjes en een scraper

Wat ik er in stopte:



-Blanke lak van de DA (die heeft echt goede nagellak!)
-Matte top coat van de H&M (heb een matte top coat van Catrice en hoef eigenlijk geen 2 matte top coats ;) )
-Wit parelmoer lakje van Casuelle (draag nooit wit parelmoer)
-Mooi parelmoer/duochrome achtig lakje van Essence, deze is heel mooi maar ik heb nog iets vergelijkbaars van Manhattan, dus het is zonde om ze beide te houden
-Geparfumeerd lakje van CCB (Le Club Le Createurs de Beauté), ruikt naar frambozen :D.
-Mooi oranje shimmer lakje van Wild & Crazy, deze is echt heel mooi!
-Donkerrode creme van Miss Sporty (draag niet heel vaak creme lakken, houd meer van shimmer/parelmoer/metallic/glitter).
-Felroze shimmerlak van de HEMA, van de Jip & Janneke Collectie. Deze is heel mooi, maar ja ik heb ook een Catrice lakje dat er op lijkt (The Pinker The Better).
-Shimmery paars van The Colour Club. Ik had verwacht dat dit crap kwaliteit was, maar met 3 laagjes ziet het er echt heel tof uit!
-Shimmery blauw van Manhattan, ik draag niet veel blauw en heb ook wel iets vergelijkbaars in mn collectie.
-Choose Me! van Essence. Dit is echt zo'n beetje mn allermooiste lakje!!! Ik had er 2 van, dus nu kan ik iemand anders er hopelijk ook heel blij mee maken :D!
-Donkergrijze metallic/parelmoer lak van LA Colour Club (o.i.d.), je wil niet weten hoevel grijze lakken en in hoeveel nuances en finishes ik heb, dus deze mag naar een nieuw huisje waar hij wel gewaardeerd word ;).
-Spray van Essence waarmee je nagellak heel snel droog word. Werkt goed, maar ik gebruik liever een sneldrogende topcoat.
-Lakje van MAX, dit is een van mn favo kleuren van de collectie van MAX, en deze had ik dus ook dubbel. De lakjes van MAX zijn van goede kwaliteit, al had ik dat niet verwacht!

Zoals je ziet heb ik een paar lakjes uit de doos gehaald, waarvan er zelfs een paar op mn wishlist stonden.
Ik kan niet wachten om ze te swatchen.
Ook die stampy plates wil ik graag uitproberen!

Ik heb vooral lakjes terug gedaan, en een stuk meer omdat ik niet te weinig aan waarde terug in de doos wilde stoppen.

Ik hoop dat de volgende op de lijst wat leuke dingetjes in de doos vind :D.

Liefs Freya

2 opmerkingen:

  1. Hee wat leuk! Ik heb dat topic ook op het forum gezien, alleen heb geen lakjes te ruil :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had helaas ook niet veel te ruil, anders had ik ook meer uit de doos kunnen halen ;).

    BeantwoordenVerwijderen