woensdag 9 februari 2011

The Body Shop Make-Over :D


Ik ging vandaag samen met een aantal vriendinnen/Lushies uit Leeuwarden naar de Valentijn VIP Party van The Body Shop.

We werden verwelkomd met een glaasje prosecco (je kon later ook iets alcoholvrij kiezen), hartvormige chocolaatjes met musket erop en 2 soorten spekjes (waarvan 1 in hartvorm :D ).

We konden alles proberen en aan alles ruiken en er waren ook veel acties (zoals 50% korting op een body butter bij aankoop van een parfum).

Ook kon je een gratis make-over krijgen :D (waar ik, en een aantal anderen ook gebruik van maakten).

Ik ben zelf al eeuwen op zoek naar een goede foundation die licht genoeg is voor mijn bleke huidje en mij niet te bruin/oranje maakt omdat de foundation te donker is, of mij grijs/grauw maakt (wat gebeurd wanneer de foundation wel licht genoeg is maar een roze ondertoon heeft).

Ik heb eerst 3 foundations getest op mijn huid:
1 minerale poeder foundation (ik geloof de lichtste kleur) en 2 vloeibare foundations (in de 2 lichtste kleuren).
Ze zagen er goed uit op mijn huid!

Toen kreeg ik een make-over door een van de medewerksters van TBS.
Zij testte verschillende kleuren foundations en koos toen voor kleur nummer 4.
Dit was al super licht, dus dan moeten kleur 1 t/m 3 helemaal licht zijn!!!



Na de foundation (Moisture Foundation SPF 15 in de kleur 04) bracht zij een poeder aan om de boel de matteren en ging er een bronzer (van die leuke bronzing pearls) op mn gezicht als blush.
En toen ging zij aan de slag met oogschaduw.
Zij koos de shimmer cubes in bruintinten en ook nog een shimmer oogschaduw in een terracotta kleur.
Ook bracht zij oogpotlood aan boven en onder mijn ogen en kregen alle wimpers een flinke laag mascara.
En er ging wat wenkbrauw poeder tussen mn wenkbrauwen.
Daarna kwam er nog een beetje doorzichte lipgloss op mn lippen en klaar was de make-over!
Het zag er mooi uit, meer iets voor in de avond, niet voor overdag, maar ik vind het wel heel leuk.

Het was wel even wennen om met zo veel make-up op rond te lopen, maar het went en ik kreeg er leuke racties op.

Ik werd alleen wel raar aangestaard in de Super de Boer, ik snapte maar niet waarom iedereen mij de hele tijd aan staarde *lol*.
Tot ik thuis in de spiegel keek :D, ja wel een beetje overdreven voor naar de supermarkt ;).



Close-up van de ogen:





Sorry trouwens voor de donkere foto's!
Het is hier ongeveer half 2 's nachts, het is niet super licht in de woonkamer van mn vriend en ik maak deze foto's mat mn MacBook, dus het is allemaal niet heel duidelijk en scherp.

In het echt is de look heel duidelijk en sparkly (en een stuk heftiger dan het er nu op de foto's uitziet, het is echt een smoky eye) en ziet mn huid er heel mooi en gezond uit.
Overigens zit de make-up er al 7 uur op en zit het nog erg goed (en dat terwijl ik koorts heb en steeds met mn handen aan mn gezicht zit).
De foundation zit er nog goed op, de blush is iets minder aanwezig (waar ik wel blij mee ben) en de oogschaduw, oogpotlood en mascara zitten er ook nog goed op.
Waar ik me trouwens over verbaas, is dat de oogschaduw niet is gaan creasen, terwijl er geen basis is gebruik, alleen een foundation.
Ik heb trouwens niet meer de lipgloss op (die was weg na het eten van een (kaasvrije) calzone) en heb dus Merry Cranberry Lip Balm aangebracht voor de foto (die lip balm is trouwens yummy!)

Ik ben erg blij met deze make-over en ik denk dat ik hier vaker gebruik van ga maken.
De medewerksters van The Body Shop hebben echt verstand van make-up en kleuren/huidtinten en wat iemand staat en ze kunnen ook best goed make-uppen ;).
Wanneer je de kans krijgt, raad ik echt aan om er gebruik van te maken, en als je daarna nog naar een feestje gaat of gaat stappen kun je er ook nog mooi opgemaakt op uit :D!

Wat vinden jullie van mijn make-over?
Issie geslaagd of issie te heftig?
En heb jij je wel eens op laten maken bij TBS?

Liefs Freya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten