maandag 18 april 2011

DA Colour & Shine nagellak 105



Hier dan eindelijk het laatste DA lakje, nummer 105.



Het is een mooie donkere lak met paars/aubergine kleurige glitters erin.
De glitters lijken een beetje roze-paarsig, lichter dan op de foto's.
Ik vind het een hele mooie kleur.
Het is een donker kleurtje met veel glitter erin, maar het heeft geen disco effect.
Om eerlijk te zijn vind ik het best wel classy.
Dit lakje zou mooi staan bij een net pak of bij een sexy LBD, maar ook gewoon bij een casual outfit met jeans of zelfs een alternatieve/gothic outfit o.i.d. .





Nog even een close-up zodat je de glitters goed ziet:



Zoals je ziet heb ik het niet helemaal netjes gelakt bij mijn nagelriemen, sorry daarvoor.

Ik vind dit lakje lekker makkelijk lakken.
Dit lakje is niet dik, maar ook niet zo dun dat je er niet normaal mee kunt lakken, ideaal dus.
Doordat de lak niet dik is, kun je er wat dunnere laagjes mee lakken, die dan sneller drogen.
Met 2 lakjes dekte het goed, maar aangezien lakjes er met flits soms minder dekkend uitzien, heb ik 3 laagjes gelakt.
Onder dit lakje zit een laagje Smoothing Base Coat van Catrice en als top coat heb ik de Ultra Long Lasting Top Coat van Catrice gebruikt.





Binnen een half uur na het aanbrengen van de top coat was de lak compleet droog en kon ik het niet meer beschadigen.
Met een sneldrogende top coat is dit natuurlijk veel sneller.





Het flesje is mooi en makkelijk vast te houden.
Alleen is het, door de hoogte van de dop, wel wat lastig op te bergen.

Het kwastje is niet dun maar ook niet extra breed, een beetje een medium maat dus, precies zoals ik het graag heb :D.





Voordelen:
*goede dikte van de nagellak
*ideaal formaat kwastje
*het flesje en de dop zijn makkelijk vats te houden
*lakt makkelijk
*goede dekking in 2 a 3 laagjes
*droogt redelijk snel
*goedkoop
*mooie, bijzondere kleur
*makkelijk verkrijgbaar bij alle DA winkels
*er zit 9ml in het flesje, en dat is best veel

Nadelen:
*het flesje is te hoog, waardoor je het lastig op kan bergen in bijv. een laatje



Conclusie: Ik vind 105 een bijzonder kleurtje, ik heb niks vergelijkbaars in mijn stash en dit is echt een goede aanvulling voor mijn stash. Heb je nog niet zo'n kleurtje, dan is dit echt een aanrader! Goede dikte en handig kwastje, dus lakt makkelijk , droogt lekker snel, mooi flesje, lekker goedkoop en makkelijk verkrijgbaar :D.

Colour & Shine nagellak kun je vinden bij DA winkels.
De prijs voor zo'n tof lakje is €2,99.

Wat is jouw favoriete kleur van de DA Colour & Shine Nagellakjes?
Van mij is de top 3:
-108 (de blauw-groenige glitterlak)
-106 (de blauw-paarse glitterlak)
-105 (dit lakje :D )

De rest van de lakjes vind ik ook super.
Qua kleur en qua opbrengen etc. zit er eigenlijk geen enkele teleurstelling bij de DA Colour & Shine lakjes.
Ik vind ze mooi en bijzonder en ze lakken bijzonder goed en makkelijk!

Liefs Freya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten