vrijdag 17 juni 2011

Review & Swatches: Essence LE Holographics Lipglosjes



De Meet_Me@Holographics.Com LE collectie bevat 3 leuke en aparte lip glossjes.

De lip glossjes zijn:
-01 Lil@c
-02 Holoberry
-03 Prism@tic White







Het zijn echt hele aparte glossjes, en ze doen mij best holo-achtig aan.
De shimmer die erin zit is gewoon heel erg apart.
Wat ook gek is, is dat de gloss er totaal anders uit ziet in de huls dan op je lippen.
Zo hebben Lil@c en Holoberry een paarsige duochrome glans in de huls, en Prism@tic White een rozige glans, maar verandert dat op mijn lippen in een groenige, groengouden of gouden glans, heel apart.



Bovenaan zie je Prism@tic White, die een goude en roze duochrome glans heeft, in het midden zie je Holoberry die een beetje een roze/paarse glans heeft maar vooral veeeel groen, en onderaan zie je Lil@c die een paarse glans heeft, maar ook een groene glans.

De swatches op mijn lippen zijn helaas niet zo goed gelukt.
Ze lijken op mn lippen allemaal een beetje rode/roze my-lips-but-better kleurtjes, terwijl ze er eigenlijk best bizar uitzagen.

Mijn naakte lippen:



Met Lil@c erop:



In het echt was het kleurtje wat donkerder met een wat apartere gouden/groene glans erop.
De holo kleurtjes zouden denk ik koele kleurtjes moeten zijn, maar de glossjes zijn erg warm gekleurd.
Lil@c staat erg mooie bij gouden en bronzen oogschaduw.

Met Holoberry erop:



Deze heeft op mn lippen de meeste groene glans, echt niet normaal, zoveel groen.
Je ziet het alleen niet op de foto.
Deze vind ik eigenlijk het minst draagbaar.

Met Prism@tic White erop:



Deze was heel licht toen ik m net op deed, maar werd daarna wel wat normaler al blijft deze licht.
Het is een beetje wit parelmoer, met een gouden en roze glans.
Heel mooi, maar je moet er maar net van houden en het moet je wel net staan.
Prismatic White bleef maf en opvallend, en ik weet niet of ik wel de deur uit zou gaan met deze gloss op.

Al met al vind ik het leuke aparte glossjes.
Ik vind het heel vreemd dat de glossjes zo anders zijn op je lippen dan in de huls.
De paarse ziet er op de brush paars uit en wanneer het je lippen raakt, dan hoppa word het een vreemde kleur gloss met gouden shimmer en een beetje groene shimmer.
De roze veranderd naar een vreemd kleurtje met heeeeel veel groene shimmer, en de witte/beige kleur word wit parelmoer met een gouden en roze shimmer, op je lippen.

Wat trouwens ook apart is, is dat je lippen er heel mooi vol door lijken :D niet verkeerd dus.
Wanneer je al volle lippen hebt en je dat wil benadrukken, dan zijn deze glossjes zeker geschikt, maar wanneer ze niet zo vol zijn als je wil dan kunnen deze glossjes je helpen om optisch vollere lippen te crëeren.

Ze zijn niet super draagbaar overdag, maar 's nacht, op een feestje, of voor in een aparte look zijn ze heel leuk.

De lip glossjes zijn voor €1,79 per stuk verkrijgbaar bij de Kruidvat.
Wees er snel bij want ze zijn limited edition en ze gaan snel!

Liefs Freya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten