vrijdag 17 juni 2011

Review & Swatches: Essence LE Holographics Cream To Powder Eyeshadows



Naast o.a de 3 lakjes en de 3 lip glossjes zit er ook oogschaduw in de Meet_Me@Holographics.Com collectie.
Deze keer geen gewone oogschaduw, ook geen losse oogschaduw, geen vloeibare oogschaduw en zelfs geen gewone cream oogschaduw.
Nee, deze keer is het Cream To Powder Eyeshadow.
Deze oogschaduw zou je als een creme aan moeten brengen en dan zou het op je huid moeten veranderen in poeder.

De cream to powder oogschaduws zijn:
-01 Gagalectric
-02 Lil@c
-03 Prism@tic White





















Ik kan je vertellen dat de swatches hiervan zich niet makkelijk lieten fotograferen.





Van links naar rechts zie je: 01 Gagalectric, 02 Lil@c en 03 Prism@tic White.
Gagalectric is donkerblauw met veel shimmer, Lil@c is lila met een paarsige duochrome glans en Prism@tic white is wit/beige met een roze en gouden glans, erg mooi allemaal.

Nog even een foto om te laten zien hoe mooi het eigenlijk glanst.



Helaas was het opbrengen van de cream to powder eyeshadow een hel.
Op mijn hand ging het gemakkelijk, maar op mijn oogleden wilde het voor geen meter.
Eerst bracht ik het met mijn vinger aan op een oogschaduw basis (die van Essence uit de LE You Rock! collectie) en toen gingen de basis en de oogschaduw flaken.
Het zag er heel raar en vies uit.
Ik haalde het er maar helemaal af en bracht de oogschaduw nu aan zonder basis.
Nu ging het niet flaken, maar wilde het niet egaal opbrengen.
Op sommige plekken zat het er goed op en op andere plekken zat het er dun op en leek het een beetje kaal.

Tot nu toe heb ik dus geen goede ervaringen met deze Cream To Powder Eyeshadows, maar ik geef het niet op en ga kijken of het verschil maakt wanneer ik het met een kwastje aanbreng en ik ga het proberen aan te brengen op verschillende bases en hoop een goede combi te vinden.
Wanneer dat lukt zal ik het laten weten.

De Cream To Powder Eyeshadows liggen in het schap bij de Kruidvat voor een luttele €1,99 per stuk, al is het ook dat kleine prijsje misschien niet waard.

Heb jij deze al geprobeerd?
En kon jij er wel mee overweg of ook niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten