zondag 5 december 2010

Nieuwe Catrice Collectie: Urban Baroque (januari 2011)

Essence is niet de enige die in januari 2011 een Limited Edition Collectie uibrengt.
Catrice heeft ook een leuke collectie voor ons klaar liggen genaamd "Urban Baroque".

Om te beginnen hebben ze 3 mooie oogschaduw duo's gemaakt in de kleuren Candelabra, Feather Fan en Fleur de Lis.
Het zijn allemaal mooie, licht gekleurde oogschaduws met een doosje met een mooie print erop, en ze zullen €3,49 per stuk gaan kosten.




Er zitten ook 3 lipsticks in deze collectie YAY :D!
Ik ben gek op de lipsticks die Catrice maakt, en deze 3 zijn zeker mooi.



Paarse tonen staan mij goed, dus ik denk dat deze lipsticks zeker een goede aankoop zijn!
De hulsjes zijn classy en er zit een mooie print op, en de kleuren van de lipstick zelf zijn ook mooi.
De namen van de lipsticks zijn Marie Antoinette, Elisabeth en Victoria en de lipsticks zullen in de winkel liggen voor €3,99 per stuk.
Ik vind de namen trouwens geweldig btw, ze zijn erg cute!

Dan is er een erg interessant product, namelijk: de Illuminating Powder.
Veel bloggers hebben hier al over geschreven en ik denk dat deze het snelst uitverkocht zal zijn.
Deze Illuminating Powder draagt de naam "Masquerade Ball" en zal voor €4,49 te koop zijn.



Is ie niet mooi!???
Ik vind de print op het doosje heel mooi en ik ben benieuwd wat voor effect de Illuminating Powder op mn huid gaat hebben!

Er is ook een poeder kwast die je kan gebruiken voor het aanbrengen van o.a. de Illuminating Powder.


Het is een beetje duur voor een Catrice kwast (€4,59) maar het is wel een mooiere kwast dan de gewone kwasten van Catrice (en die zijn ook niet heel goedkoop!).

Verder zitten er 4 mooie nagellakjes in deze collectie :).


Het zijn echte nude/pastel kleurtjes en die zijn best wel trendy op dit moment.
De lakjes zijn verkijgbaar in de kleuren: Pearls & Chains, Barock & Rock, Princess & Ballerina and Biscuits & Cupcakes.
Ik weet niet hoeveel ze gaan kosten, maar ik denk dat de prijs rond de €3,- zal liggen.

En als laatste zijn er ook velletjes met opplak tattoos.


De woorden Urban Rebel staan op de tattoos.
Ik heb trouwens ook geen idee hoeveel deze gaan kosten.

Ik zit eraan te denken om de Illuminating Powder en de lipsticks te kopen en waarschijnlijk ook de lakjes.
Misschien ook wel de oogschaduws, maar zeker niet de tattoos.

Heb jij iets van deze collectie op je wishlist staan, of laat jij deze collectie aan je voorbij gaan?

Liefs Freya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten