vrijdag 3 december 2010

Nieuwe Essence Collectie: I Love Berlin (januari 2011)

Essence heeft meestal elke maand of elke 2 maanden een nieuwe Limited Edition Collectie.
Voor januari 2011 is dat een Limited Edition Collectie genaamd "I Love Berlin".
Deze collectie is gemaakt in samenwerking met de winnaar van de "Be A Trendmaker" competitie, Yasmin Teufert.

Ben je al niewschierig?
Lees dan maar verder ;)!

Zoals je waarchijnlijk wel kunt raden, is deze collectie gebaseerd op Berlijn.
In deze collectie vind je veel pastel kleuren en felle kleuren en het is zeker een collectie die veel verschilt van de vorige Limited Edition Collecties van Essence!


Deze eye liners heten (van links naar rechts): Love This City, Green Grass, Buddy Bear, Berlin Story en I'm A Berliner.
Ze zullen te koop zijn voor €1,99 en dat is best wel een klein prijsje.

Ik ben vooral gek op de groene (Green Grass), ookal zou ik ze allemaal wel willen hebben, aangezien de kleuren zo verschillend zijn en je er veel verschillende en mooie looks mee zou kunnen maken.

Ook zit er een mooi palette in de collectie, met maar liefst 9(!!!) vrschillende oogschaduw kleuren!
Daar kun je heel wat looks mee maken :D.


De buitenkant van het doosje is al heel mooi en kleurrijk, en zou heel mooi zijn voor in je tas.

Zoals je ziet bevat het palette een aantal pastel kleuren en een aantal neutrale kleuren, maar ook een donker blauw, een felle rood en een zwarte kleur.
Dit palette gaat Style Victim heten en zal €3,49 kosten.

Er zitten ook cooling pads voor je ogen in deze collectie.


Je doet deze cooling pads in de koelkast en als ze goed koud zijn leg je ze op je oogleden (met je ogen dicht natuurlijk ;) ).
Je kunt dan lekker ontspannen en je ogen worden ook heerlijk ontspannen.
Als je wallen en/of donkere kringen hebt, dan worden deze verminderd, en je krijgt een wakkere en minder vermoeide oogopslag :D.
Dit product is dus erg handig voor wanneer je het druk hebt of het laat gemaakt hebt en ook voor wanneer je even moet ontspannen.
De cooling pads hebben de toepasselijke naam "Cool Down" en zullen €2,49 kosten.
Aangezien je deze keer op keer kunt gebruiken, is dat geen geld!

Helaas zitten er geen lip sticks of lip glossen in deze collectie, MAAR wel 2 lip balsems :D.


De roze heet Love This City en de andere heet City Lights.
Voor €1,99 per stuk kun je ze mee naar huis nemen.
Love This City (de roze) lijkt mij het mooist.
Ik denk dat die er wel natuurlijk uit zal zien op je lippen, maar ze toch wat kleur geeft!

Laten we verder gaan met de nagel producten!
Voor deze collectie heeft Essence 5 nagellakken, 2 matte tip painters, 2 setjes nagelstickers en een nagelvijl voor bij de nagelstickers gemaakt.


Deze stickers bedekken je hele nagel, en je gebruikt ze dus ter vervanging van nagellak.
Er zijn 2 verschillende designs genaamd "Berli-Nail" en "Berlin Calling" en ze zullen €1,99 per stuk gaan kosten.
Ookal vind ik het origineel, ik denk niet dat ik de behoefte heb om deze designs op mn nagels te hebben, ik vind ze gewoon niet zo mooi.

Er is ook een nagelvijl te koop voor bij de nagelstickers.
Je gebruikt deze nadat je de nagelstickers hebt opgeplakt, om de randen glad te vijlen.


Deze kost €1,29.

Ik vind de nagellakken in deze collectie echt geweldig.
Ze zijn zo verschillend!


Van Links naar rechts: Love This City, I'm A Berliner, Green Grass, Buddy Bear en Berlin Story.
Zoals je can zien matchen deze lakjes met de eye liners die dezelfde naam hebben.
Je kunt dus je eye liner en je nagellak op elkaar afstemmen :D.
Love This City en I'm A Berliner zijn pastel kleurtjes, Green Grass en Buddy Bear zijn felle kleurtjes an Berlin Story is een zwarte kleur.
Deze geweldige lakjes zullen €1,79 gaan kosten, dat is echt super goedkoop!

Green Grass is mn absolute favoriet van deze lakjes, en als deze er in het echt net zo uit ziet als op de promotie foto, dan denk ik dat ik er zelfs meer dan 1 flesje van ga halen!
Waarschijnlijk wil ik de rest ook wel *bloos*.

En als laatste hebben we ook nog de matte tip painters :D.


Deze zijn verkijgbaar in 2 kleuren: Berlin Story en Green Grass.
Natuurlijk wil ik beiden wel aan mijn stash toevoegen ;).
Ik heb namelijk nog geen tip painters of stripers in mijn bezit, dus deze zouden goed van pas komen!
Ze zullen €1,99 kosten, en dat is niet duur.

Hoe dan ook, dit waren alle producten van deze Essence collectie.
Je kunt deze collectie in januari in de winkels vinden (in Nederland bij de Kruidvat en misschien bij sommige Trekpleisters).

Denk jij dat je hiervan iets aan gaat schaffen?

Liefs Freya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten