donderdag 2 december 2010

Review: Catrice: Bright Blush C01 Tickled Pink



Deze blush van Catrice was een limited edition van de limited edition lijn "Expect The Unexpected" dat een paar maanden geleden te koop was.

Het is een erg felle blush, wat helaas niet te zien is op de foto's.
Op de foto's zie je een zalm kleurtje, terwijl het in het echt een combi tussen hot pink en een zalm kleurtje is.

Ik ben trouwens vergeten een foto te maken van de achterkant van het doosje, sorry!


Zoals je ziet(maar misschien ook niet doordat de kleur op de foto's te licht zijn) is het een erg felle roze kleur dat waarschijnlijk goed staat bij de meeste mensen.
Je kan deze blush heel heftig en fel opbrengen, maar ook heel subtiel zodat je nauwelijks ziet dat je blush ophebt.
Dat vind ik heel mooi bij een blush, want dat maakt hem heel divers.
Het is op deze manier geschikt voor veel mensen die verschillende dingen van een blush willen, en ik vind het zelf ook handig dat ik zelf beide kanten op kan gaan met mijn blush, want dan heb ik meer waar voor mijn geld.
Als ik namelijk voor een look hele overdreven appelwangetjes wil maken o.i.d. dan hoef ik daar geen aparte blush voor te kopen, want ik heb deze al en deze kan dat er ook mee!

Geswatched op mn vingers:


De verpakking is heel mooi.
Deze blush heeft een verpakking die heel stevig is, makkelijk te openen en een mooie print op het doosje.
Helaas gaat het doosje niet echt goed dicht.
Het is net alsof hij helemaal niet dicht gaat, en dat is lastig want dan kun je m niet even in je tas meenemen.
Op de voorkant vind je de naam van het merk, het type product en een mooie print.
Op de achterkant vind je een label met de naam en nummer van de kleur en wat extra informatie.

Deze blush bevat 8g en het kostte me tussen de €3 en €4 en dat is helemaal niet duur!

Ook ruikt deze blush wel lekker, er zit gelukkig geen vies geurtje aan, en voelt het zacht op je huid, maar kruimelt het niet.

Voordelen:
*goedkoop
*kan heel heftig maar ook heel subtiel worden aangebracht (goed gepigmenteerd)
*deze kleur past bij de meeste huidskleuren (behalve erg donkere)
*mooie verpakking dat stevig is en makkelijk te openen
*ruikt lekker
*zachte poeder dat niet kruimelt
*Catrice test niet op dieren!

Nadelen:
*het is een limited edition die niet meer te koop is
*de verpakking sluit niet echt.

Conclusie: Goede blush dat beide subtiel en heftig aangebracht kan worden. De kleur is geschikt voor de meeste huidskleuren (behalve voor donkere huidskleuren), de textuur is zacht maar niet kruimelig en de blush is goedkoop en niet getest op dieren, Helaas is het een limited edition dus moeilijk te verkrijgen en het doosje wil niet goed sluiten.

Eindcijfer: Ik geef dit product een 8 omdat het een goed product is, maar helaas moeilijk te vergkrijgen is en een doosje heeft dat niet goed sluit.

Zou ik dit product weer kopen: ja.

Heb jij al een blush van Catrice geprobeerd?

Liefs Freya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten