dinsdag 8 maart 2011

Catrice Floralista LE

Het is maart en dus weer tijd voor een LE van Catrice :D.



De Limited Edition collectie heet Floralista en is geinspireerd op bloemetjes en lente kleuren.

Ik nam 3 van de 4 lakjes mee.







C02 Coral's Enchanted Garden is een kruising tussen een coral en een peach kleurtje, erg mooi, zoiets had ik nog niet in mijn stash.

C01 Pink Spring is een paarsig, licht plummy kleurtje, weer een kleur dat ik niet in mn stash heb.

C03 Lavender Breeze is wel het meest unieke kleurtje van deze 3. Het is een zeer bleek lavendel kleurtje, zo'n beetje wit met een beetje lavendel erdoor, heel bijzonder!

Het 4e kleurtje, dat ik niet meegenomen heb, is een creamy beige/grijzig achtig lakje zonder shimmer o.i.d.


Ik heb ook 3 van de 5 oogschaduws meegenomen.





C04 Grasshopper is een shimmery felgroene kleur, die minder fel is op de huid en dan ook meer geelgroen is.

C05 Walk In The Woods is een beetje een nude/rozig/bruinig kleurtje dat ik erg divers vind. Je kan er mooi felle en/of nude looks mee maken en je zou deze oogschaduw ook alleen kunnen gebruiken. Hij is mooi shimmery.

C01 Berry Fairy is een aparte kleur die ik moeilijk kan omchrijven. Het is een beetje wijnrood met wat paars en roze erdoorheen en behoorlijke shimmery :D.









Even een close-up van C01 Berry Fairy zodat je de mooie print op het doosje kunt zien en de mooie shimmery structuur van de oogschaduw:



De 2 andere verkrijgbare oogschaduws zijn een matte grijstint en een matte oogschaduw die dezelfde kleur heeft als de labeltjes op de achterkant van de doosjes (zie hierboven).

Er zitten ook 3 lip glosjes in deze LE collectie, waarvan ik er 2 heb.







01 Pink Spring is een beetje een paars/roze kleurtje met shimmer erin en multi-colour glitter.
Ik zie er inniedergeval glitter in de volgende kleuren in: zilver, roze, blauw en misschien ook wel paars. Dit geeft gelukkig geen glitterbom effect, maar wel een mooi glittertje :D.



02 Coral's Enchanted Garden is een licht koraal kleurtje met shimmer. Deze bevat geen glitter.

Beide glossjes zijn sheer, maar niet zo sheer dat je er niets van ziet.
De glossjes zijn gelukkig duidelijk zichtbaar, en beide hebben een mooi effect op mn lippen.
Net als de rest van de glosjes die in het huidige assortiment van Catrice zitten, voelen deze heerlijk aan op m'n lippen.
Ze zijn niet sticky maar balmy; het voelt alsof je een soort van vloeibare lippenbalsem ophebt.
Dit verzorgd je lippen, maar maakt het niet sticky, omdat je lippen niet aan elkaar plakken maar langs elkaar glijden.
Ik ben fan!

Swatches zonder flits:



En met flits:



Er is ook nog een doorzichtig glossje te koop met zilveren shimmer, ook erg mooi, maar ik heb iets vergelijkbaars uit de Catrice Glamourama LE collectie.

Dan nu een van de meest gehypte producten uit de collectie, de duo blush.





De ene helft van deze blush is een rozige koraalkleur en de andere helft is een perzik kleurtje.
Op zichzelf al mooie kleuren en waarschijnlijk nog mooie gecombineerd.
Eigenlijk heb je dus nu 3 blush kleuren in 1 doosje :D en dat bespaard je euro's en ruimte in je toilettas!



Zoals je ziet heet de blush C01 As Lively As Ever

En last but not least heb ik ook nog een mooi oogpotlood gekocht met een parelmoer effect.



C01 Morning Dew is een witte parelmoer kleur die je een frisse oogopslag geeft.
Ik was nooit fan van witte oogpotloden, want ik vond het altijd nogal fake staan op de waterlijn, maar dit vind ik heel mooi, dus ben blij dat ik hem toch gekocht had, ookal leek het mij niks.

Nog even een aantal swatches:



Aan de linkerkant de peachkleurige blush en de rozige blush, het wit parelmoeren oogpotlood, en dan de 3 oogschaduws met bovenaan C05, daaronder C04 en daarnaast C01.

Betere swatches komen later deze week.

Verder is er ook nog een beige/gouden lipstick in de collectie die ik ook niet aangeschaft hebt.

Floralista ligt in maart in de winkels (Kruidvat en Trekpleister) en aangezien de LE's erg gewild zijn moet je er snel bij zijn als je nog wat wilt scoren.

Nog even de prijzen:

Nagellak €2,49
Oogschaduw €2,79
Lip gloss €3,79
Blush €3,99
Oogpotlood €1,79
Lipstick €4 max

Wat vind je van de producten, de verpakkingen en de swatches; onder de indruk of juist niet?
Ga je er nog wat van aanschaffen of ligt er al wat van Floralista op je toilettafel?

Liefs Freya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten