zaterdag 12 maart 2011

DA Colour & Shine nagellak 033



Vandaag laat ik weer een lakje zien van de DA.
Deze keer nr. 033, een mooie donker oranje shimmer/parelmoer lak.



Dit vind ik een hele warme en vrolijke kleur!
Mooi, donker oranje, behoorlijk glazend en shimmery, heel mooi.
Het heeft ook een beetje een parelmoer effect.



De dikte van dit DA lakje is precies goed.
Het is vergelijkbaar met de dikte van een Catrice lakje.
Bij sommige van de DA lakjes is het handiger om iets dikkere laagjes aan te brengen dan normaal omdat ze iets dikker zijn.
Anders krijg je rare bobbels in je lak, omdat het snel droogt en je het door de dikte er anders niet snel genoeg op krijgt.
De lakjes van de DA dekken ook best goed, de meeste eigenlijk wel met 2 laagjes, al doe ik vaak nog een 3e lakje eroverheen, voor de zekerheid.
Bij deze NOTD heb ik eerst een laagje Smoothing Base Coat van Catrice opgedaan, daarna 2 of 3 laagjes 033 (weet niet meer precies hoeveel) en als laatste een laag Ultra Long Lasting Top Coat van Catrice.



Na elk laagje dat ik aanbreng, wacht ik altijd een paar minuten tot ik het volgende laagje aan kan brengen.
Ik moet zeggen dat de laagjes van deze lak best snel drogen.
Na de top coat wacht ik meestal 30 minuten en hoop dat ik mn nagellak daarna niet meer kan beschadigen.
Na de 30 minuten was het inderdaad goed droog.



Het flesje heeft een interessante vorm.
De onderkant is een soort van ei, waarvan de boven- en onderkant afgezaagd zijn.
De dop is lang en zilver en heeft vloeiende lijnen en ronde vormen.
Het flesje en de dop zijn makkelijk vast te houden.
Het enige nadeel van de flesjes, is dat doordat het dopje zo lang is,het niet zo makkelijk in een laatje/opbergdoos past, en dat is best lastig!
Maar de verpakking is wel mooi :).



Het kwastje van dit lakje heeft precies het geode formaat, namelijk niet heel klein maar ook niet extra breed.
Hierdoor kan ik er lekker makkelijk mee lakken :D.



033 is mijn enige donker oranje en ik ga m denk ik vooral veel dragen in de zomer.
Het lakje heeft de goede dikte en een goed kwastje, waardoor je makkelijk kunt lakken, ook droogt het snel gedroog en dekt het in 2 of 3 laagjes, het flesje is mooi en handig (alleen iets te hoog), de prijs is goed en de kleur is heel mooi!



Colour & Shine nagellak kun je vinden bij DA winkels.
De prijs voor zo'n tof lakje is €2,99.

Nog even wat picture spam!











Welk DA lakje vind je tot nu toe het leukst?
Deze of het groen/blauwe lakje van gisteren?

Liefs Freya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten