woensdag 9 maart 2011

FOTD: Berry Fairy Walking In The Woods

Nadat ik maandag wat dingetjes van de Catrice Floralista collectie had gehsopt, wilde ik er gisteren graag mee spelen en experimenteren om te zien of ik er leuke looks mee kon maken.
Gisteren maakte ik deze look.



Negeer alsjeblieft mijn haar!
Ik had het in een paardenstaart gedaan zodat het make-up en foto's maken makkelijker ging, maar het ziet er een beetje vreemd uit :S.
Er was niet zo veel licht meer, dus op de foto's ziet de make-up er minder fel, aanwezig en lichter uit.
In het echt was het dus een stuk feller en donkerder en meer aanwezig.


Wat ik heb gebruikt:



Aan de linkerkant:
Waterproof Eye Shadow base (GOSH), Eye Primer (GOSH), een klein oogschaduw kwastje (Catrice), een oogschaduw kwast (HEMA), een blending kwast (HEMA),een poeder kwast (Catrice), een wimper kruller, Illuminating Powder in C01 Masquerade Ball (Catrice).

Aan de rechterkant:
Een wimper kammetje, eyebrow designer in 03 Light Brown (Essence), Eyeliner Pencil in C01 Morning Dew (Catrice), Natural Touch Mascara (Catrice), Shiny Lipgloss in 01 Pink Spring (Catrice), Absolute Eye Colour Eye Shadow in C01 Berry Fairy (Catrice), Absolute Eye Colour Eye Shadow in 070 Mr. Copper's Fields (Catrice) en Absolute Eye Colour in C05 Walk In The Woods (Catrice).

Dit zijn de producten die ik gebruikt heb van de Floralista collectie:



*Eyeliner Pencil in C01 Morning Dew
*Shiny Lip Gloss in 01 Pink Spring
*Absolute Eye Colour in C05 Walk In The Woods (links)
*Absolute Eye Colour in C01 Berry Fairy





Op en onder mn ogen bracht ik eerst de Eye Primer (GOSH) aan en liet dat een paar minuutjes drogen.
Daarna smeerde ik een laagje Waterproof Eye Shadow Base op mn oogleden en smeerde dat goed uit.
In mn ooghoek en ook op een stuk van het ooglid bracht ik de lichtste kleur aan, C05 Walk In The Woods.
Op de rest van mn ooglid bracht ik de middelste kleur, 070 Mr. Copper's Fields, aan en ook in mn crease.
Met de blending brush blendde ik het zodat het een beter geheel werd.
Daarna ging de donkerste kleur, C01 Berry Fairy, in de buitenste ooghoek.
Nadat ik dat geblend had ging er ook een beetje Berry Fairy in de crease en dat werd natuurlijk ook geblend ;).

Toen was het tijd voor de wimperkruller, het wimper kammetje en de mascara.
Ik heb 1 goede laag mascara aangebracht.
Daarna bracht ik het oogpotlood Morning Dew aan op mn onderste waterlijn, voor een frisse open blik.

Mn wenkrauwen heb ik een heeeeel klein beetje bijgetekend met het wenkrauw potloodje, en daarna heb ik, met het borsteltje dat aan de dop van het potloodje zit, het een beetje vervaagd.

Het Illuminating Powder bracht ik met de poeder kwast aan op mn jukbeenderen.
Ook smeerde ik met mn vinger een beetje op mn wenkbrauw bot als high lighter.



Tenslotte wat lip gloss in 01 Pink Spring, en de look was klaar.
De lip gloss ziet er in eht echt wat rozer en paarser uit dan op de foto, en de shimmer en glitter is in het echt ook mooier.



Wat vinden jullie van deze look?
Ik wilde graag een mooie, maar niet te opvallende, look maken met Floralista producten, waarmee ik ook gewoon naar de supermarkt kan om boodschappen te doen (zonder op te vallen), maar die ook een beetje eigenzinnig is en niet standaard en saai.
Ik vind dat op zich best gelukt.

Volgende keer zijn de groene oogschaduw en de koraalkleurige gloss aan de beurt voor in een look.

Liefs Freya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten