zaterdag 12 maart 2011

Give-Away

Over iets minder dan 2 weekjes, dan is het 25 maart!
Je zult wel denken, en? boeiend!
Maar het is voor mij een blangrijke dag.
Op 25 maart ben ik namelijk een jaar aan het bloggen :D !

Ik begon met bloggen op een Engelstalige blog, "Sensory Fixation".
Dat was een uitprobeersel om er een beetje achter te komen hoe alles werkt enzo.

Na een aantal maanden ben ik toen overgestapt naar een nieuwe Engelstalige blog "Sensory Fixated".

Een tijdje daarna heb ik deze Nederlandse blog ook opgestart.

Op 25 maart zal er dus een give-away zijn op deze blog en op mijn Engelse blog.
Wat het precies zal inhouden vertel ik nog niet, maar ik verklap wel alvast dat er LE make-up valt te winnen ;).

Liefs Freya

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd alvast ^^ Ik ben nu al jaloers op je nagellak stash. Vooral die van Catrice zien er veelbelovend uit :D Heb twee van de drie kleuren die jij hebt ook, maar moet ze zelf nog even swatchen (wacht op nagelwielen). Ben nu al blij met Coral's Enchanted Garden en Lavender Breeze ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beetje jammer dat ik nu info heet (mijn naam is Sabine en website is mycherise.nl ) maar ik kon nergens naam/email of wat dan ook invullen, lol xD

    BeantwoordenVerwijderen