dinsdag 8 maart 2011

NOTD: Catrice Floralista - C02 Coral's Enchanted Garden

Ik heb 3 lakjes van de Floralista LE lijn, en die heb ik voor jullie geswatched :D.
Onder elk lakje zit een laagje base coat (van Catrice) maar ik heb de top coat weggelaten, omdat het lakken al zo'n gedoe was.
Met top coat zou het wel mooier zijn, dus houd dat in je achterhoofd ;).

Vandaag laat ik C02 Coral's Enchanted Garden zien.



Het is een mooi fris en vrolijk kleurtje, een soort van kruising tussen een coral - en een perzik kleurtje.
Persoonlijk vind ik dit een heel tof kleurtje dat ik vaak ga dragen, ik ben namelijk gek op oranje kleurtjes en kleuren die erop lijken.
En zo een als deze had ik nog niet in mijn stash ook, dus dat is dubbel leuk.



De dikte van Coral's Enchanted Garden is goed. Dit lakje is wat dunner dan C03 Lavander Breeze, waardoor het toch net even wat beter en makkelijker lakt.
Na 3 lakjes dekt de lak perfect.
Dat klinkt misschien als een slecht dekkend lakje omdat de meeste mensen hun lakjes altijd met 2 laagjes dekkend krijgen, maar dat is gewoon hoe ik lak, want ik lak zo'n beetje bij alle lakjes altijd 3 laagjes.



En dit lakje lakt ook weer goed.
Na een laagje wacht ik een paar minuten voordat ik het volgende laagje aanbreng.
Nadat ik het laatste laagje aan had gebracht, heb ik 30 minuten gewacht om het te laten drogen.
Toen was het goed droog en kon ik weer dingen doen zonder het te beschadigen.
Met een (sneldrogende) top coat gaat het natuurlijk veel sneller (en dat doe ik normaal ook).



Het flesje heeft dezelfde vorm als van de gewone Catrice lakjes, al zijn de LE flesje altijd iets kleiner dan de gewone flesjes.
Ze hebben echt hun best gedaan om de Floralista lakjes een mooie, vrolijke lente verpakking te geven.
De dop is zilver (normaal zijn de doppen van lakjes zwart), op het dopje zit een witte bloemenprint, en op het doorzichtige flesje zit een zilveren bloemenprint.
Dit geeft mij echt een lente gevoel en ik kan niet wachten tot het weer wat mooier word (vandaag is het weer helaas triest en zielig).



Ik vind Coral's Enchanted Garden een leuk lakje dat ik zeker vaker ga dragen.
Het is draagbaarder dan C03 Lavender Breeze, en ik denk dat dit lakje ook meer mensen aanspreekt.
Coral lakt goed, heeft de goede dikte, droogt snel genoeg, dekt in 3 laagjes, de verpakking is handig (het borsteltje is niet superdun maar ook niet überbreed, dus het lakt handig), het design is mooi, de Floralista print vind ik heel leuk en de prijs is lekker laag.

Dit lakje is een Limited Edition en in maart bij de Trekpleister en de Kruidvat te koop voor €2,49.

Later vandaag of morgen laat ik het 3e lakje zien, C01 Pink Spring (die is ook echt lovely!).

Wat vinden jullie van deze kleur?
Koninginne dag oranje of trendy peach/coral kleurtje?

Liefs Freya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten